26 Ocak 2011 Çarşamba

Lucky Star Show !!

Şans yıldızlarının renkli ve eğlenceli gösterisine hoşgeldiniizzz..

Renkler ve kağıt oldum olası haşır neşir olduğum şeylerken tesadüfen böyle şirin ve keyifli origami tekniği ile karşılaşmam benim için süper oldu..Üstelik şans getirdiğine inanılması da işin güzel tarafı..

İnternetten eğitici videoları izlemeden  önce kendimi kırtasiyede onlarca renkli kağıt arasında şundan 5 tane şundan da 8 tane olsun derken buldum..Tek yaşadığım aksilik hiç bir yerde siyah renkte uygun kağıt bulamamış olmam..Çok sevdiğim bir arkadaşıma yapacağım hediye için kullanacaktım ancak malesef bulamadım.Ben de evde bulduğum siyah fon kartonu ile denedim ancak sonuç pek iç açıcı olmadı..Sonuçta o arkadaşıma kırmızı yapmaya karar verdim ancak daha nasıl yapılacağını bile bilmiyordum..

Sevgili google ve bu yıldızları tanımama vesile olan arkadaşımın tavsiyeleri üzerine bir sürü açıklayıcı tutoriala ve anlatıcı videoya ulaştım..Denedim olmadı...Denedim olmadı.. Denedim Olduu:)Bir iki üç derken birikip çoğalmaya başladılar..


O kadar çok şans yıldızı yapıp sevdiklerime de şans getirmesi için hediye ettim ki ortaya birbirinden renkli ve farklı görüntüler çıktı..

İşte bazıları:




 * böyle uzun cam şişeler,yıldızları renk renk sıralamak için oldukça ideal..Her renk için sıra sayısını ne kadar az tutarsanız o kadar fazla renk kullanabilirsiniz..Ya da favori renklerinizi karıştırıp şişenizi doldurmak da mümkün.




* Bazı şişelerin ağız kısımları dar olduğundan ötürü yıldızları biraz küçük yapmakta fayda var..Örneğin yukarıdaki şişe için seçtiğim minik yıldızlarımın rengine önceden karar verip şişeme doldurmuştum..Kararsızlık durumunda tekrar şişeden yıldızları çıkartmak fazlaca zor olabiliyor yoksa..









 ....İşte böyle..Gördüğünüz gibi renklerle oynamak ve sonucunda böyle sevimli şeyler elde etmek inanın çok rahatlatıcı..Bir an önce denemenizi öneririm..

Sevgiler,
                                                                            
                                                                                                                           H. Sayın

2 yorum:

  1. Bayıldım! Hepsi çok güzel olmuş. Arkadaşların çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  2. Demetcim çok teşekkürler:)Ben de senin arkadaşın olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi:)

    YanıtlaSil